maandag, november 15, 2004

Leesclub-forum plat

Sinds een tijdje hebben we een Leesclub-forum. Sinds een tijdje ook ligt dat kreng plat. Sinds afgelopen donderdagavond om precies te zijn. En omdat het een buitengewoon leuk, gezellig en actief forum was, ben ik nu niet te genieten.... Alhoewel, het gaat nu weer iets beter, maar de eerste forumloze dagen waren een hel. Het ergste is dat we niet precies weten wanneer de server-problemen opgelost zijn. We gokten eerst op zaterdag, maar zaterdag ging voorbij zonder forum, ook zondag bleek forumloos te zijn. Het is nu maandag, heb nog geen forum gezien, ik vrees ook voor deze dag. Het enige positieve aan de hele ramp is dat we nu allemaal erg veel lezen. De Keuzeboeken voor november-december waren net bekend gelukkig. 'De oorlog der Bloemen' van Tad Williams kreeg de meeste stemmen, met als runner-up 'Eragon' van Paolini.

Ik lees 'The Subtle Knife' van Philip Pullman. Als ik nu al begin aan de Keuzeboeken, ben ik alles weer vergeten voordat die hele leesclub-discussie is gestart, dat was ook het geval met het Keuzeboek van sept-okt 'Station Perdido' van China Mieville. Heb nog dik een maand voor beide Keuzeboeken.

Geen opmerkingen: