donderdag, april 13, 2006

Lazy

Ik ben zo'n luie donder, echt ongelooflijk. Een simpel huishouden (zonder kids en stuff like that) runnen, kost me al enorm veel moeite. Meestal is de koelkast hier erg leeg, maar soms doe ik mijn best gezonde dingen te halen en is mijn koelkast netjes vol. Na een paar weken haal ik alles wat over datum is eruit. Dat schiet ook niet op. Stofzuigen heb ik een hekel aan, krijg je het warm van. Bovendien is de stofzuigerzak hier na drie meter vol, vanwege alle haren, stro, hooi en andere beestenzooi. Twee honden (waaronder een ruiende husky), twee katten, twee konijnen en zes ratten maken er best een zooi van. De knijners zijn het ergste. Die trappen alle troep uit hun kooi, zo tegen de muur aan. Als ik dan in een schoonmaakbui ben ( zo eens elke maand...), sleep ik meteen vijf vuilniszakken met rotzooi naar buiten. Als ik dan echt de meest noodzakelijke klusjes heb gedaan, heb ik geen puf meer voor andere klusjes, zodat het hier echt nooit 100% 'proper' is. Wel jammer, maar ach, that's my life. Wel jammer dat het me zoveel tijd kost om me op te peppen voor het schoonmaken. Ik heb naast mijn baan geen tijd meer voor andere dingen! Wanneer moet ik mijn boeken nu reorganiseren!? Wanneer moet ik mijn stekjes planten?! Ik ben toe aan vakantie, eentje van een jaartje of twee...

Geen opmerkingen: